AIESEC ALUMNI GALA 22

Un proiect din categoria Comunitate, initiat de AIESEC Cluj-Napoca

    • 06 Mar 2016

      Proiectul AIESEC 22 a fost un succes!

      Salut!

      Ne bucurăm să te înştiinţăm că proiectul AIESEC 22 a fost finanţat! Cu siguranţă nu am fi reuşit fară tine şi îţi mulţumim din suflet pentru sprijinul acordat.

      Comunitatea AIESEC a arătat încă o dată că este unită şi că experienţa dobândită în această organizaţie are impact asupra noastră pentru tot restul vieţii.

      Te aşteptăm în data de 12 Martie, începând cu ora 17:00, la Hotel Ramada (Calea Turzii, nr. 43-49, Cluj-Napoca) pentru o seară de neuitat!

      O săptămână minunată!

    Despre proiect

    Participă la Gala AIESEC 22. Rezervă-ți locul acum urmând pașii de mai jos.


    Te invităm cu mare drag să participi la ediția numărul 22 a Galei Alumnilor AIESEC Cluj-Napoca în 12 Martie 2016, la Hotel Ramada.

    Fie că ți-ai petrecut tinerețea în Cluj alături de membrii AIESEC sau ai fost alături de organizație și membrii ei la bine și la greu, în postura de membru AIESEC din alte locale sau partener, te așteptăm cu drag să ne revedem.

    Anul acesta sărbătorim 22 de ani (!) de când AIESEC a început să activeze, ca un grup de oameni cu pasiuni și interese comune, în clădirea vechii poște din Hașdeu, Cluj-Napoca.

    Îți dai seama? Câte amintiri și prietenii s-au creat în timpul acesta? Iar multe dintre ele dăinuie și astăzi, chiar dacă între oameni aflați la mii de kilometrii distanță, pe continente diferite, și care se întâlnesc poate prea rar.

    Un grup de alumni, susținut de boardul 2015, a preluat responsabilitatea de a organiza evenimentul și de a aduce cât mai mulți alumni posibil, de prin toate colțurile lumii.

    150, mai exact. Dar pentru asta avem nevoie și de ajutorul tău.


    SCOP

    Ne dorim să organizăm o gală care să își merite renumele, adecvată pentru întâlnirea alumnilor și care să ofere în același timp o atmosfera și o experiență memorabilă.

    Deși căutăm sponsori și parteneri și negociem la sânge orice cheltuială cu evenimentul, tot rămâne o sumă de acoperit din alte surse. Astfel, ne dorim să susținem bugetul de cheltuieli neacoperit cu ajutorul alumnilor participanți la eveniment (și nu doar).

    În plus, prin această campanie de crowdfunding reușim să transparentizăm organizarea și efectuarea cheltuielilor, astfel încât fiecare participant să știe mult mai bine la ce să se aștepte și la ce a contribuit.


    CALENDAR / TIMELINE

    Gala va avea loc în 12 Martie 2016, la Hotel Ramada Cluj-Napoca (****).

    Organizarea evenimentului a început (timid) în martie 2015, chiar la finalul Galei cu numărul 21. Fiind dispersați în toata lumea, ne-a luat puțin timp pana ne-am turat motoarele și am pus la punct toate planurile și acțiunile ce le avem de realizat.

    Acum suntem în proces de atragere și înregistrare a alumnilor, iar confirmarea ta ne ajuta să mergem cu un pas mai departe.

    După conferința, în maxim o lună de zile, vom realiza un raport de evaluare și vom organiza și livrarea recompenselor în funcție de pachetele achiziționate.


    THE MONEY

    Pentru organizarea evenimentului mai avem nevoie de 2 250 EURO sau 10 125 RON.

    Poate că nu este o sumă mare pentru un eveniment de dimensiunea aceasta, însă e necesară pentru a menține organizația pe un trend pozitiv al cash-flow-ului.

    Și nu ne dorim să îndatorăm organizația și noul EB la început de mandat.

    În cazul în care nu reușim să strângem fondurile necesare, va trebui să reconsiderăm locația și acțiunile din cadrul evenimentului și să le restrângem. Astfel, e posibil ca o parte din experiența de care alumnii vor beneficia să fie diminuată calitativ față de ce ne-am propus.


    CUM SE CHELTUIE BANII

    Pentru organizarea galei, avem bugetate următoarele categorii de cheltuieli:

    1. Sala: Hotel Ramada (****)

    2. Meniu pentru fiecare participant:

    Frigărui de roșii cherry cu mozzarella , Ciupercuțe umplute cu legume, Frigărui de gorgonzola cu struguri, Mini șnițele de pui, Pachetele de legume, Rulada de pui cu spanac și bacon, Chifteluțe speciale, Coșulețe cu salata de pui, Mini tarta cu praz, Rollo de tortilla cu piept  de pui, Chifle | Fel principal: Medalion de pui cu mozzarella și roșii servit cu cartofi aurii, Mușchiuleț rulat în bacon servit cu rizotto cu mazăre, Mix de salate verzi cu portocala (salata iceberg, salata radichio, ruccola, lămâie) | Desert : Tarta de portocale

    3. Sonorizare/ DJ

    4. Fee-ul unui trainee AIESEC implicat în comitetul de organizare (go exchange)

    5. Foto / Video

    6. Photo Booth

    7. Tricouri

    8. Tort

    9. Șampanie

    10. Costuri fundraising/ crowdfunding

    11. Tipărituri: diplome, stickere, papetărie

    12. Cadouri & surprize

    După cum menționam, vom acoperi cât mai mult posibil din cheltuieli cu ajutorul partenerilor și sponsorilor. Însă nu reușim să acoperim toate cheltuielile doar cu ajutorul lor.

    În cazul în care reușim să rămânem și cu bani la final, toata suma va fi gestionata de AIESEC pentru acoperirea unor fee-uri de exchange si/ sau susținerea participării unor membri la conferințe.


    CUM POȚI CONTRIBUI

    În primul rând, participând la eveniment. Faptul ca vei fi prezent în 12 Martie alături de restul alumnilor, va însemna ca am reușit să ne mobilizam și să creem un eveniment reușit.

    In al doilea rând, alegând unul din pachetele disponibile, ne vei ajuta să susținem costurile evenimentului.

    În acest scop, am creat mai multe pachete care să îți ofere posibilitatea să contribui așa cum poți mai bine. și să beneficiezi de cât mai multe recompense în urma lui.


    DESCRIERE PACHETE

    EXPLORER:  Cost: 10 LEI* - Valoare: nemărginită

    (*valoare simbolica)

    Acest pachet este pentru acei alumni care nu își permit să achite nici măcar o parte din costurile participării la gala.

    Pentru ca suntem o comunitate, ne dorim să îi susținem pe acei alumni aflați la început de drum și care pot beneficia de experiența acestei gale.

    Daca totuși îți permiți (și fii sincer cu tine) să achiziționezi un pachet și să susții financiar participarea la eveniment, te rog citește în continuare.


    SHARING DEVELOPMENT: PENTRU 59 RON SAU MAI MULT

    Sharing Development este un bun început pentru participarea la AIESEC 22 Gala. Pentru contribuția ta, oferim priority boarding la eveniment, incluzând cina și distracția alături de alumni.


    INSPIRING ACTION: PENTRU 97 RON SAU MAI MULT

    Ne bucuram să te Inspiram să Actionezi în susținerea Galei AIESEC 22. Pentru acest pas, îți oferim priority boarding la eveniment incluzând cina și distracția alături de alumni.

    Tricoul oficial al evenimentului și mesaj personalizat de mulțumire din partea EB-ului și al LCP-ului. Imprimarea și afișarea în sediu a unui citat inspirațional ales de tine.


    EXPLORING THE MIND: PENTRU 169 RON SAU MAI MULT

    A te provoca tot timpul este înțelept și duce la succes. Contribuția Exploring the Mind îți oferă astfel acces la priority boarding la Gala AIESEC 22 incluzând cina și distracția alături de alumni. Tricoul oficial al evenimentului cât și unul vintage din colecția AIESEC alături de un mesaj personalizat de mulțumire din partea EB-ului și al LCP-ului. LC-ul va organiza o sesiune de brainstorm, cu 5 membri, pentru tine și vei primi cadou un dar adus de unul din stagiarii internaționali.


    GETTING CONNECTED: PENTRU 777 RON SAU MAI MULT

    Pentru ca stim ca din AIESEC avem unii dintre cei mai buni prieteni pe viață, de ce să nu venim cu toții la eveniment, împreună? Oferim un pachet care vă va reconecta - primiți astfel cu toții priority boarding la eveniment incluzând cina și distracția alături de alumni pentru 5 alumnii. 5 tricouri oficiale al evenimentului și 5 cadouri personalizate aduse de către unul din stagiarii internaționali. O seara de boardgames dedicata vouă și o cină cu EB alături de un mesaj personalizat de mulțumire din partea lor.


    PERFORMING INTELLIGENCE: PENTRU 1111 RON SAU MAI MULT

    We know you always wanted to be the smartest in the room :) Acum ai și ocazia! Pachetul Inteligent îți oferă priority boarding la eveniment incluzând cina și distracția alături de alumni. Tricoul oficial al evenimentului și mesaj personalizat de mulțumire din partea EB-ului și al LCP-ului. Sponsorizarea unui fee pentru un stagiu internațional și un cadou personalizat pentru tine din partea stagiarului. Vei primi în plus: o unică și fidelă copie a pietrei SIGPEDACIM iar LC-ul va dezvolta împreună cu tine un proiect core-work pe care îl vor implementa.


    CALENDARUL RECOMPENSELOR

    Ai luat unul din pachetele menționate? Grozav! Tot ce rămâne este să intri în posesia recompenselor. Aceasta se va întâmpla în cadrul evenimentul și imediat după când, împreună cu disponibilitatea ta, organizatorii vor planifica perioada de recompensare :)


    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    Q1. Ce se întâmplă daca se strâng mai mulți bani?

    In primul rând, ne vom bucura enorm ca nu intram într-o gaura financiara (una a fost suficienta pentru a fi povestita mai departe generațiilor de AIESECeri).

    Apoi, orice suma strânsă care depășește costurile de organizare va fi folosita pentru acoperirea unor fee-uri de exchange si/ sau susținerea participării unor membri la conferințe.

    Totul va fi foarte transparent și asumat de către noul EB.

    Q2. Ce se întâmplă dacă nu se strâng suficienți bani?

    În cazul în care nu reușim să strângem fondurile necesare, va trebui să reconsideram locația și acțiunile din cadrul evenimentului și să le restrângem. Astfel, e posibil ca o parte din experiența de care alumnii vor beneficia să fie diminuata calitativ față de ce ne-am propus.

    Cei care au achiziționat pachete vor putea participa în continuare la eveniment și îi încurajăm să aducă alți alumni împreună cu ei pentru a-i mobiliza să contribuie și ei :)

    Q3. Cum știu că banii sunt utilizați pe ce trebuie?

    Vom realiza la finalul evenimentului un raport financiar care va fi disponibil către comunitatea de alumni. în acest fel de asumam transparența și buna gestionare a resurselor.

    Q4. Dacă nu îmi permit niciun pachet cu valoare financiară, pot participa?

    În acest caz special (si te rugam să fii foarte sincer cu tine), am creat pachetul JUNIOR.

    Te rugăm totuși să ai în vedere ca organizarea evenimentului presupune niște costuri care trebuie susținute de către cineva.

    Q5. De ce sunt mai multe tipuri de pachete?

    Pentru că dorințele și posibilitățile de “giving back” ale alumnilor diferă, am decis că mai multe tipuri de pachete și recompense pot fi mult mai atrăgătoare.

    În același timp, vom putea susține și participarea tinerilor alumnilor care nu stau încă suficient de bine financiar și nu pot lua decât pachetele inferioare ca valoare.

    Q6. Dacă nu pot participa la gală, pot totuși achiziționa unul din pachete?

    Sigur că da. Iar în acest caz, atât organizatorii, membrii AIESEC cât și restul alumnilor îți rămân veșnic recunoscători.


    PAȘII URMĂTORI

    Te-ai hotărât? Tot ce ai de făcut este să alegi unul din pachetele de participare la Gala AIESEC 22 și să fii prezent la eveniment.

    Ah, și dacă tot suntem aici, poți convinge încă un alumnus / alumna să ți se alăture ;)

    Loading
    X